środa, 25 marca 2015

Memories from London


Wiosna zawitała (mam nadzieję) na dobre. Zawsze, gdy przychodzą cieplejsze dni, w mojej głowie rodzi się milion pomysłów. Szczególnie jeśli chodzi o podróże. Bardzo lubię zwiedzać i poznawać nowe miejsca, dlatego nie mogę doczekać się wakacji i okresu "pomaturalnego". Wtedy bez wyrzutów sumienia będę mogła robić to co naprawdę lubię :)
Gdy słońce za oknem, chętnie wspominam moją wycieczkę do Londynu. Miała ona miejsce w marcu, może dlatego przy pierwszych oznakach wiosny, tak często do niej wracam :) Tu kilka zdjęć z wyjazdu.
Enjoy!





















Tutaj już nie tak wiosennie:







     A na koniec...






5 komentarzy:

  1. to słońce, te żonkile :)) Zrobiło się tak wiosennie! świetny post! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia:) tez uwielbiam podróże i juz nie mogę się doczekać tegorocznych wyjazdow:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia:) tez uwielbiam podróże i juz nie mogę się doczekać tegorocznych wyjazdow:)

    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Mam słabość do Londynu, mimo tego, że byłam tam tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. peikne zdjecia :) ! jak ja bylam to pogoda podczas 90 % wyjazdu byla ta niewiosenna :P

    OdpowiedzUsuń