poniedziałek, 30 marca 2015

March Phone Mix

Marzec dobiega końca, dlatego przygotowałam małą fotorelację podsumowującą ostatnie 30 dni. Można powiedzieć, że pierwszy wiosenny miesiąc za nami, w powietrzu czuć zbliżającą się maturę, a później już tylko chwila i... WAKACJE! W tym roku marzec przyniósł mi kilka nowych doświadczeń i niespodzianek. Z czystym sumieniem mogę przyznać, że jestem z niego zadowolona.
Enjoy! :)




Pierwsze oznaki wiosny :)


W tym roku dużo czasu spędzam w Łodzi. Wiosną to miasto staje się dużo, dużo ładniejsze.


8 marca- Dzień Kobiet. Zdecydowanie częściej mogłabym go obchodzić :D


10 marca odwiedziłam Warszawę w celu...



Który zdradzę już niedługo !


Piękny prezent od Rosa Chains.


W marcu obchodzę urodziny. W tym roku już 20 ! Czas leci nieubłaganie. A na zdjęciu prezenty od mojej mamy i przyjaciółek :) +bransoletka z poprzedniego zdjęcia


Słoneczne selfie!


On też lubi słoneczko :D


Think pink? Na wiosnę w sam raz !


W oczekiwaniu na jedzonko....


Dieta trwa :D Najlepsze naleśniki : z rukolą, camembertem i pomidorami + sos serowy. Mniam !


Oczekiwanie na autobus powrotny bywa nudne, dlatego warto mieć co czytać.




Jutro ostatni dzień marca. W moim przypadku kwiecień upłynie pod znakiem przygotowań do matury. Mam jednak nadzieję, że wydarzy się coś szalonego! :)
Życzę wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych i szczęśliwego kwietnia.

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. świetny mix zdjęć :) ciekawe co z tą Warszawą ? :P tobie też życzę udanych świąt:*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa Nasz studioo <3 ja już chcę, chce chcę <3

    I w ogóle to hej hej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! duuużo się działo! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zobaczylam zdjęcie z manekina to aż się głodna zrobiłam;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejmy nadzieję, że kwiecień będzie równie owocny i przede wszystkim słoneczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post;)
    obserwujemy?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna jesteś!
    Świetne fotki :)!

    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam również do obserwowania sama też chętnie zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń